- Evidence zásob surovin a pomocného materiálu
- Řízení výroby
- Ekonomika výroby a prodeje
- Řízení prodeje
- Vedení účtu strávníků
- Centrální zpracování
1. Evidence zásob surovin a pomocného materiálu
- kompletní vedení skladového hospodářství
- řízení přístupu k jednotlivým funkcím soustavou hesel
- lze zajistit zpětnou dokumentovatelnost provedených akcí
- možnost identifikace surovin názvem, číslem
- zpracování a tisk výdejek, příjemek, dodacích listů, dobropisů, škodních protokolů
- inventury zásob hlavního skladu a středisek
- inventurní protokoly s vyhodnocením přebytků a mank
- evidence vratných obalů
- přehled o dodavatelích, jimi dodávaném zboží, cenách
- možnost vyhodnocení cenových pohybů
- informace o hodnotách nákupů po jednotlivých příjemkách a v kumulaci za zadané období
- opisy skladových karet a pohybu na nich
- informace o stavu zásob hlavního skladu a podřízených výrobních a prodejních středisek
Zpět na hlavní nabídku
2. Řízení výroby
- receptury jídel a nápojů
- členění receptur do skupin např. dle jednotlivých typů jídel (snídaně, obědy, večeře, polévky, polotovary...
- receptury jsou identifikovány číslem nebo názvem a je možno je zadávat pro jednotku velikosti výrobku nebo její násobek
- možnost vyhodnocení nákladu na výrobek dle skladové ceny
- možnost tvorby nových receptur bez faktického omezení
- vnořené receptury (kopie receptur)
- tisk jednotlivých kalkulačních listů
- možnost hromadné náhrady surovin v recepturách
- příprava jídelníčků s technicky neomezeným předstihem
- příprava výdejky materiálu dle jídelníčku a plánovaného objemu výroby
- výdejka zohledňuje velikost balení a jednotku množství
- možnost úpravy připravené výdejky dle skutečné potřeby, možnost náhrady surovin
- výdejka (výrobní list) je zpracována dle jednotlivých jídel s uvedením počtu jídel a v kumulaci dle surovin
- hromadné akce (svatby, rauty, školení ...) lze plánovat dle zadaných nákladů objednavatele na osobu počet osob. Pro zpracovaný návrh je zpracován rozpis materiálu a jsou vyhodnoceny materiálové náklady
- evidence distribuce výrobků na jiná střediska
Zpět na hlavní nabídku
3. Ekonomika výroby a prodeje
- spotřeba surovin
- kontrola spotřeby normativy
- při zpracování výdejky materiálu pro každý den je k dispozici aktuální srovnání skutečných a normativních nákladů na zpracovávaný den
- k dispozici je srovnání skutečných a normativních nákladů za zadané období
- podklady pro zpracování nároků na úhrady nákladů
- K dispozici je srovnání aktuálních materiálových nákladů s tržbami výrobního resp. prodejního střediska
Zpět na hlavní nabídku
4. Řízení prodeje
- platby jsou možné hotově nebo vůči kontu strávníka po předložení identifikační karty
- lze poskytovat slevu vázanou na konkrétní identifikační kartu
- systém může pracovat pro různé karty v debetním nebo kreditním režimu
- vedení ceníků prodejních cen výrobků a zboží s názvy, které budou tisknuty na pokl. dokladu
- jednotlivé prodejní položky mohou mít různé DPH
- ceny mohou být pro jednotlivá prodejní místa různé
- pro jedno prodejní místo lze vést tři úrovně prodejních cen
- při prodeji lze poskytovat slevy z jednotlivých položek nebo za celý nákup
- prodej
- identifikace zboží dle krátkého kódu, čárového kódu, názvem nebo jednotlivou klávesou
- tisk prodejního dokladu s identifikací prodejního místa s náležitostmi zjednodušeného daňového dokladu
- na pokladním dokladu může být tisknuto záhlaví v rozsahu až 4 řádek a libovolného obsahu a pata o délce jednoho řádku. Je tisknuta i identifikace obsluhy.
- prodejní terminál může spolupracovat s el. váhou a může být vybaven snímačem čárového kódu
- prodejní terminál umožní identifikaci obsluhy a počáteční vklad hotovosti a její event. změnu během prodeje
- evidence tržeb s rozložením mezi hotovost a kredity, šeky
- o prodeji je k dispozici kompletní žurnál s jednotlivými účtenkami jejich pořadovým číslem a časovým údajem
- je k dispozici přehled o všech refundacích (vratkách)
- aktualizace skladové zásoby prodej. středisek dle realizovaných prodejů
- u restauračních pokladen vedení účtu hosta, jejich dělení, slučování, dílčí platby.
- restaurační pokladna může být vybavena až 4 kuchyňskými tiskárnami pro tisk objednávek
Zpět na hlavní nabídku
5. Vedení účtu strávníků
- evidence a vyhodnocení nákupů jednotlivých strávníkům a jejich kmenovým střediskům
- vyúčtování složek dotací
- podklady pro zúčtování strávníkům
Zpět na hlavní nabídku
6. Centrální zpracování
- shromáždění podkladů o nákupech jednotlivých strávníků
- vyúčtování strávníkům a příprava podkladů pro výběr plateb od strávníků hotově nebo srážkou ze mzdy. V případě zálohování spotřeby pro zúčtování zálohy a její výběr pro další období.
- rozúčtování vybraných prostředků a dotací jednotlivým výrobním a prodejním střediskům
Zpět na hlavní nabídku